Pelet je zapostavljen, posebice u dijelu strategije obnovljivih izvora energije (OIE), a isto se očituje kroz smanjeni interes medija za promoviranjem ovog ekološkog goriva.Stoga hrvatski proizvođači peleta, potpomognuti proizvođačima peći kreću u medijsku kampanju u kojoj će se predstaviti prednosti peleta od drva potencijalnim potrošačima budući da su otpočele pripreme za novu sezonu grijanja. Mi smo do sada bili prisiljeni izvoziti, odnosno plasirati 92% peleta na strana tržišta, prije svega zbog nepoznavanja prednosti peleta na hrvatskom tržištu, izjavio je Ivan Ćošković, predsjednik Hrvatske udruge proizvođača peleta, briketa, biomase i pripadajuće opreme.
Na sajmu energije u Veroni iznenadili smo se velikom potražnjom za hrvatskim peletom, dodaje Ćošković. Hrvatski pelet se većinom izvozi u Sloveniju i Italiju, a pojedini proizvođači su uspjeli osigurali sve potrebne certifikate koji jamče dobar tržišni plasman u Europi iako je konkurencija sve snažnija.
Mi se sada želimo okrenuti domaćem tržištu gdje smo vrlo slabo zastupljeni, kako kod stanovništva tako i u javnim objektima gdje još uvijek nema dovoljno sluha za zamjenu peći na lož ulje modernim pećima na pelet čime se postižu višestruke uštede. Ove medijska kampanje će uključivati brendiranje peleta u nizu tiskanih i elektronskih medija u periodu od naredne tri godine, zaključuje Ćošković.